A vizuális tartalmak bűvkörében éljük mindennapjainkat. Hosszasan lehetne elemezni, miként hatnak ránk a képek, hírfolyamok, videók, filmek, hirdetések. De most a hatás szempontjából arra szeretnék rávilágítani, mi az, ami a ‘feladó’ szempontjából sikeres marad!
Az érzés a titok!
Bármi, ami jó érzést vált ki, gyönyörködtet, megnevettet, aha érzéssel azonosulni tudunk vele, ami megszólít, ami lelkesít, az megmarad, az tetszik.
Az is hatásos, ha megríkat, ha együttérzést kelt, ha elgondolkodtat, de ez a kockázatosabb oldal, hiszen a túlzott negatív érzelmek elutasítást váltanak ki a ‘címzettből’.
Nyilván ezért is vannak rózsaszín felhős, csak az élet pozitív oldalát, a legszebb arcát mutató posztokkal teli a közösségi felületek.
Az önazonosság, mint mérce sokat segíthet!
Mi az, ami még nekem, a cégemnek belefér és mi az, ami már nem én, nem mi vagyunk…A részletek egyébként egy idő után elfelejtődnek, csak az érzés marad meg , amit az adott produktum kiváltott belőlünk….
0 hozzászólás